Finansu vadības automatizācija. Finansu plūsmu vadība. Debitori un kreditori. Personalizēti unikāla dizaina rēķini. Viss vienā modulī. Izlasiet, kā reāli var ietaupīt uzņēmuma naudu. Ja tas Jūs ir ieinteresējis, izmantojiet kontaktformu.

SYS7 ir ne tikai lietvedības, izejošo dokumentu, grāmatvedības analītiskās uzskaites automatizācija. Tā ir palīdzība Jūsu grāmatvežiem un iespēja samazināt izdevumus samazinot darba vietas.

Latvijas vidējais uzņēmums ir birojs, nedaudz biroja darbinieku un ārpakapojumu grāmatvedis. "Normālā" situācijā faktūrrēķini tiek veidoti birojā uz vietas un pēc tam tie tiek transportēti grāmatvedim - pa e-pastu, elektroniski, vai papīra formātā. Jebkurā gadījumā grāmatvedim ir jāpatērē savs dārgais laiks, lai visus šos datus varētu iedabūt savā grāmatvedības uzskaites programmā.

Var būt cits scenārijs - grāmatvedis tiek algots un pastāvīgi sēž birojā un veic savus pienākumus. Kāds ieguvums izmantojot SYS?

Ar SYS7 grāmatvedis vairs nav jāalgo pilnai darba dienai. Grāmatvedim pat vairs nav jāatrodas birojā. Lai izveidotu, izdrukātu un saglabātu finanšu dokumentus (faktūrrēķinus, preču pavadzīmes), pietiek ar vienu cilvēku ar datora pamatzināšanām. Grāmatvedis, atrodoties jebkurā vietā ar pieeju internetam, var gan pārbaudīt datu ievades pareizību, gan ielādēt savadītos finanšu dokumentus savā grāmatvedības uzskaites programmā un veidot bilanci.

SYS7 "māk" izveidot, labot, sūtīt (pa e-pastu), izdrukāt, saglabāt (kā PDF), veidot rēķinu reģistru, sekot līdzi apmaksām (debitori), veidot apgrozījumu pārskatus un apgrozījuma salīdzinošos pārskatus.

Mūsu klients ietaupa grāmatveža un lietveža darba vietas. Grāmatvedis saņem no SYS7 apakšistēmas visu datu izlādi un tos ielādē savā grāmatvedības uzskaites programmā, lai veiktu sintētisko uzskaiti. Jūsu darbinieki paši izveido rēķinus, tos izdrukā (ja nepieciešams) vai izsūta pa e-pastu ar vienu peles klikšķi.

SYS7 ir veidots pēc principa "pēc iespējas ātrāk un mazāk", kas nozīmē "ātrāk izpildīsi savu darbu, ja mazāk būs jāpilda ar roku". Faktūrrēķini un pavadzīmes tiek vadītas vienā apakšsistēmā "rēķini". Arī noliktava šajā apakšsistēmā tiek "vadīta". Par to, lūdzu, lasīt preču modulī.

Rēķinu moduļa galvenās funkcijas:

  1. Rēķinu reģistrs:
    1. rēķinu atlase pēc:
      1. rēķinu numura
      2. partnera nosaukuma (meklēšana pēc daļas)
      3. partnera reģistrācijas numura
      4. rēķina valūtas
      5. rādīt tikai apmaksātos/neapmaksātos
      6. rādīt tikai iekavētos/neiekavētos
      7. faktūrrēķini
      8. preču pavadzīmes
      9. iekšējās preču pavadzīmes
      10. avansa rēķini
      11. e-pastu izsūtīšana:
        1. izkārtojuma (izskata) maiņa - 5 varianti, kas tiek saglabāti lapas iestatījumos
        2. iezīmēt visu
        3. atcelt iezīmējumu
        4. inversais iezīmējums
        5. atcelt iezīmējuma izmaiņas
        6. nosūtīt uz iestatījām klienta e-pasta adresēm (sk. lietotāja iestatījumus)
        7. ielādēt visus iezīmētos rēķinus vienā lielā PDF failā
      12. ātrais datumu filtrs:
        1. par pagājušo pilno kalendāro gadu
        2. par vienu mēnesi
        3. par diviem mēnešiem
        4. tekošais mēnesis (mēneši summējas piem -1 -2 = -3)
        5. datumu intervāla manuāla iestatīšana
    2. rēķinu reģistra attēlošana:
      1. izrakstīšanas datums
      2. dokumenta numurs
      3. partnera nosaukums (ar saiti uz klienta kartiņu)
      4. apmaksas datums (netiek rādīts iekšējām pavadzīmēm)
      5. apmaksas termiņš (netiek rādīts iekšējām pavadzīmēm)
      6. summa bez PVN
      7. summa ar PVN
      8. pilna rēķina summa
      9. dzēst rēķinu
      10. nosūtīt rēķinu pa e-pastu (sk. lietotāja iestatījumus)
      11. ielādēt rēķinu datorā kā PDF
  2. rēķina rediģēšana:
    1. rēķina pamatinformācija, kas ir visu laiku redzama virs rīkjoslas:
      1. klienta rekvizīti
      2. dokumenta numurs un apmaksas termiņš
      3. rēķina kopsumma
      4. ja rēķins ir bijis apmaksāts, informācija par apmaksu: datums, ja daļēja apmaksa, arī papildinformācija par to
      5. ja rēķins ir bijis izsūtīts pa e-pastu, tad laiks un e-pasta adrese, uz kuru tas ir ticis izsūtīts, par visām izsūtīšanas reizēm
      6. informācija par rundu skaitu rēķinā
    2. rēķina galva:
      1. dokumenta numurs
      2. dokumenta datums
      3. dokumenta pamatvalūta
      4. dokumenta tips (faktūrrēķins, pavadzīme, ienākošais, izejošais vai ignorējamais dokuments)
      5. apmaksas termiņš
      6. apmaksas datums (ja apmaksāts)
      7. apmaksātā summa
      8. klients
      9. neobligāts papildus partneris
      10. dokumenta šablona izvēlne
    3. rēķina rindu bloks:
      1. rindas numurs pēc kārtas
      2. pamatojums
      3. daudzums (skaits)
      4. mērvienība
      5. cena (bez atlaides)
      6. cena ar atlaidi
      7. cena ar PVN (par vienu vienību)
      8. summa (bez PVN)
      9. summa ar PVN
      10. ja dokuments ir preču pavadzīme, katrai precei ir iespēja atzīmēt atlikumu korekciju attiecīgajā rindā par attiecīgo preču daudzumu
      11. iespēja piešķirt rēķinam speciālu statusu (piem. "apstrādāts", "piegādāts", "gaida atbildi")
      12. iespēja faktūrrēķinu parkopēt kā izejošo preču pavadzīmi
    4. rindas pievienošanas bloks:
      1. izvēle "pakalpojums/prece" ar iespēju to pievienot, ja tā nav pievienota preču modulī
        1. ja prece, tad jāizvēlas noliktava, ar kuru tiks veikta atlikumu korekcijas operācija
      2. daudzums
      3. mērvienība
        1. ja preces mērvienību atstāj tukšu, paņem no preču moduļa
      4. cena (rediģējot tiek pārrēķināta cena ar PVN)
        1. ja preces cenu atstāj tukšu, paņem izejošo cenu no preču moduļa
      5. PVN (vesels skaitlis - procenti)
      6. cena ar PVN (rediģējot tiek pārrēķināta cena bez PVN)
      7. atlaide (vesels skaitlis - procenti)
      8. summa apskatei
      9. valūtas izvēle
      10. pamatojums:
        1. faktūrrēķinam tā ir pamatojuma rinda
        2. preču pavadzīmei tiek ignorēta, jo pamatojums vienmēr ir preces nosaukums no preču moduļa
      11. komentārs:
        1. faktūrrēķinā var tikt izvadīts rēķina drukas versijā
        2. preču pavadzīmē precei tiek ielikts papildus rindā zem preces nosaukuma kā paskaidrojums
    5. rēķina HTML drukas versijas logs - var apskatīties, saglabāt, pat rediģēt teksta redaktorā
    6. rēķina PDF drukas versijas logs - domāts izdrukai vai pārbaudei pirms izsūtīšanas e-pastā
    7. iespēja izsūtīt tekošo rēķinu klientam pa e-pastu (sk. lietotāja iestatījumus)
    8. atgriezties rēķinu reģistrā

Rēķinu apakšistēma ir veidota kā pamats finanšu uzskaitei. Lai minimizētu operatora staigāšanu pa sistēmu, esam centušies maksimizēt lietderīgās informācijas parādīšanu vienā ekrānā.

Gan finanses, gan noliktava tiek vadīta rēķinu sistēmā. Ienākošās pavadzīmes palielina atlikumus noliktavā, izejošās samazina. Ienākošie rēķini samazina naudas atlikumu, izejošie apmaksātie palielina.

Pavadzīmes tiek uzskatītas kā preču dokuments - ja Jūsu uzņēmumā ir noliktavas uzskaite, tad, ieslēdzot noliktavas uzskaiti SYSā, Jums parādīsies iespēja palielināt un samazināt atlikumus.

  • Kopīgot rakstu

Sūtīt komentāru