Kas ir klientu datu bāze, kā ar to strādāt un cik svarīgs ir šis modulis. Klienta kartiņā var redzēt kopsavilkumu par vienu klientu, piem. visu viena klienta vēsturisko finanšu apgrozījumu. Ja klients ir vairāku struktūrvienību objekts (piem., restorānu tīkls), visas struktūrvienības tiks sakārtotas lielā sarakstā, pie tam aktīvās struktūrvienības būs augstāk, un neaktīvās būs saraksta beigās

Gribētu teikt, ka klientu modulis ir vissvarīgākais, jo dati no klientu datu bāzes tiek izmantoti pilnīgi visā SYSā.

Tātad, galvenās klientu moduļa funkcijas:

  1. klientu katalogs (saraksts) ar meklēšanas/kārtošanas funkcijām
  2. klienta kartiņa, kur tiek parādīts (iekavās uzrādīts saistītais modulis):
    1. viss naudas apgrozījums ar klientu (rēķinu modulis)
    2. visas saistītās struktūrvienības (klientu DB)
    3. visas rēķina autoģeneratora rindas (autoģeneratora modulis)
    4. visi apmeklējumi klienta objektos, sakārtoti pēc datumiem (apmeklējumu modulis)
    5. visi dokumenti (dokumentu modulis)
  3. klienta profils, kur tiek vadīta visa saistītā informācija par klientu, piem:
    1. nosaukums
    2. rekvizīti
    3. reģistrācijas numuri
    4. bankas rekvizīti
    5. kontaktinformācija
    6. darbības nozare
    7. komentāri un speciāli iestatījumi
  4. Tiešais ceļš uz rēķinu moduli ar filtru par tekošo klientu
  5. Klienta galerijas, speciāla apakšsistēma, lai varētu ērtā veidā uzglabāt fotoattēlus un citus failus, kas varētu noderēt nākotnē saistībā ar šo klientu. Visas galerijas tiek grupētas pēc klienta struktūrvienībām, t.i. tās nejauksies savā starpā, ja ir vairākas struktūrvienības un galeriju ir daudz.

Klientu datu bāzi varētu saukt par sistēmas kodolu, jo visas sistēmas darbības tiek veiktas saistībā ar klientu (vai pat vairākiem), un darbs ar klientu, klienta paplašināto informāciju tiek veikts tieši šajā modulī.

Kā redzat no funkciju saraksta, klienta kartiņā var redzēt kopsavilkumu pa vienu klientu, piem. visu viena klienta vēsturisko finanšu apgrozījumu. Ja klients ir vairāku struktūrvienību objekts (piem., restorānu tīkls), visas struktūrvienības tiks sakārtotas lielā sarakstā, pie tam aktīvās struktūrvienības būs augstāk, un neaktīvās būs saraksta beigās. Izvēloties klienta kartiņu, vienmēr atvērsies galvenā struktūrvienība, ja tā ir iestatīta. Klienta kartiņā var redzēt visu pamatinformāciju. Finanšu apgrozījumu var apskatīt ne tikai ar domu "vai viņi maksā?", bet arī "kā viņi maksā?" - vai apmaksa ir bijusi iekavēta. Ja klients saņem regulārus pakalpojumus, turpat ieraudzīsiet pilnu sarakstu ar automātiski ģenerējamiem rēķiniem ar automātisko rēķinu saturu. Visi uz klientu attiecināmie dokumenti atradīsies citā laukā, bet ar nosaukumiem un tiešajām saitēm uz šo dokumentu.

Noslēgumā varētu teikt, ka klientu modulis ir neatsverams palīgs gan klientu menedžeriem, gan pārdevējiem, gan pakalpojumu piegādātājiem.

Klientu meklētājs - katalogs arī ir izveidots lietotāja ērtībai. Ja vēlaties redzēt visus klientus, spiediet zvaigzni "*" un viss saraksts iznāks ārā. Aplikācijas testā ar 29000 (divdesmit deviņu tūkstošu) klientu datu bāzi tā ielādējās trīs sekunžu laikā un viss strādāja ļoti veikli un bez aizķeršanās. Neticiet? Pārbaudiet!

  • Kopīgot rakstu

Sūtīt komentāru