Jūsu uzņēmums veic pakalpojumus? Jūsu bizness paredz speciālu darbinieku algošanu, kas klientam veic pakalpojumu klienta teritorijā? Šis modulis Jums ir nepieciešams.

SYS7 sistēmā ir attīstīta pakalpojumu pārdošanas nozare. Katrs pakalpojums, kas tiek pārdots, tiek piesaistīts darbiniekam, kas, savukārt, tiek pārvaldīts darbinieku modulī. Ne tikai pakalpojumus var piesaistīt darbiniekam, bet arī objektus (klientus), kas paliek par darbinieka darba lauku.

Darbinieku modulī ir piedāvātas sekojošas funkcijas:

  1. darbinieku datu vadība:
    1. uzvārds
    2. vārds
    3. personas kods
    4. ID dokumenta numurs
    5. dokumenta izsniegšanas datums
    6. nākošās dokumenta pārbaudes vai atjaunošanas datums
    7. adrese
    8. telefona nr.
    9. mobilā telefona nr.
    10. pieņemts darbā
    11. atlaists no darba
    12. biroja vai tehniskais darbinieks
    13. atalgojums:
      1. stundas likme
      2. cietā alga
  2. darbinieku datu bāzes apskate
    1. darbinieku saraksts
    2. filtrs pa darbiniekiem
      1. aktīvie / neaktīvie (atlaistie)
      2. tehniskais personāls (kas piedalās apkalpošanas operācijās pie klienta - objektā)
      3. piesaistītie / nepiesaistītie pie kāda noteikta klienta
  3. tehniskā personāla darbi klienta objektā (apmeklējumi)
  4. darbinieku sasaiste ar klienta objektiem, apmeklējumu plānošana, apmeklējumu kalendārs
  5. darbinieku ārpuskārtas apmeklējumu vadība (klienta izsaukumi)

Ārpuskārtas apmeklējumi, jeb izsaukumi, ir divu veidu - vai nu klients to ir veicis automatizēti, caur servisa mājas lapu, vai biroja darbinieks ir pieņēmis pakalpojuma pieprasījumu ar ienākošo telefona zvanu. Visi izsaukumi pienāk piesaistītajam tehniskajam darbiniekam mobilajā aplikācijā, un tehniķis patstāvīgi izlemj, kad tiks veikts apmeklējums (viss atkarīgs no līguma nosacījumiem, kas aplikācijā arī ir redzami).

  • Kopīgot rakstu

Sūtīt komentāru