Cenu veidošana

Kā jau sākumā un citās lapās var izlasīt, šis produkts nav gaļas gabals, kuru var pārdot kilogramā. Ja vajag, var nosvērt vairāk, ja ne, tad mazāk. Katram uzņēmumam ir savas prioritātes un sava specifika. Tāpēc mēs vienmēr vispirms nosakam vajadzības un pēc tam vienojamies par izmantojamo apjomu.

SYS7 ir sistēma, kas ir izveidota pēc moduļu principa - kaut kādus moduļus var ieslēgt, citus var izslēgt. Bet ir arī tādi moduļi, bez kuriem sistēma vai tās daļa pārstās strādāt. Viens no tādiem moduļiem ir lietotāja modulis, kas satur ne tikai lietotāja informāciju, bet arī piekļuves tiesības. Loģiski, ja izslēgtu piekļuves tiesības, tad nekas nestrādās.


Pamatmoduļi:

  1. Lietotājs
  2. Izvēlne
  3. Lietotāju tiesības
  4. Sistēmas ziņas
  5. Iekšējā atgriezeniskā saite

Tālāk saites tiks atzīmētas tekstā, katrs modulis tiks iekļauts kvadrātiekavās. Saites norāda moduļu atkarību. Augstākais kreisākais modulis ir galvenākais. Piemēram, atslēdzot klientu moduli, sistēmas lietošanai nav jēgas, jo pārējie moduļi pārstāj strādāt. Atslēdzot rēķinu moduli paliek tikai klientu datu bāze. Toties atslēdzot preču moduli, paliek finanšu plūsma un pakalpojumu tirdzniecība. It kā sarežģīti, bet, ja piešaujas, viss ir saprotams.

[Klienti]->[Rēķinu modulis]->[Finanšu plūsma]/[Preču modulis]

[Finanšu plūsma]->[pakalpojumi]->[pakalpojumu apgrozījumu pārskats]/[salīdzinošais apgrozījumu pārskats]

[Preču modulis]->[Noliktavu uzskaite]->[noliktavas atlikumi]->[preču apgrozījumu pārskats]/[preču realizācijas pārskats]

[Preču modulis]->[Preču grupas]/[Preču struktūra]/[Ražotāji]


Tātad, kā moduļi var būt saistīti savā starpā, tagad ir skaidrs. Turpinot - par ko Jūs maksājat, lietojot sistēmu?

  1. pirmkārt, moduļi
  2. otrkārt, sistēmas slodze, novērtējums sevī iekļauj:
    1. aptuveno dokumentu apgrozījumu mēnesī
    2. sistēmas lietotāju skaitu (tie nav lietotāju vārdi, bet reāli cilvēki, kas vienlaicīgi strādā)
  3. treškārt, reģions. Kāpēc? Var gadīties situācijas, kad mums jābrauc konsultēt un apmācīt Jūsu darbiniekus uz vietas.

Ja Jums ir citi jautājumi, lūdzu rakstiet mums, mēs Jums atbildēsim.

Tās cenas, kas ir uzrādītas pakalpojumu un preču tirgotāju lapās, ir orientētas uz uzņēmumu, kurā ar sistēmu vienlaicīgi strādā līdz 5 lietotājiem, ar dokumentu apgrozījumu līdz 30 dokumentiem dienā (1000 mēnesī). Ja tie skaitļi ir ievērojami lielāki un/vai sadarbojoties, laika gaitā izrādīsies, ka slodze ir lielāka, nekā plānots, cenas tiks pārskatītas un vienosimies atkārtoti. Mūsu mērķis ir nevis pārdot sliktu produktu par lielu cenu, bet attīstīt savu sistēmu tā, lai tā būtu lielisks uzņēmēja palīgs visās tautsaimniecības nozarēs.

Latvijā ir pieņemts vispirms pateikt cenu un pēc tam skatīties, cik tā sevi attaisnos. Mēs iesim no otra gala - vispirms runāsim ar klientu. Pēc tam dosim pastrādāt. Un klients pats pateiks, cik viņam šī sistēma ir vajadzīga un cik viņš par to maksās.

Ja jūs gribiet pamēģināt sistēmu, to "pataustīt" un patestēt, lūdzam uz šo saiti: https://www.sys7.eu/lv/setup

Tā ir speciāli izveidota aplikācija, lai klients varētu atstāt savus datus un mēs varētu jau pirms kominikācijas uzsākšanas nedaudz ar Jums "iepazīties".